torsdag den 6. januar 2011

3 uger i dag - vægt tilføjet

I dag blir hvalpene tre uger og jeg tog en video fra hvalpekassen i tirsdags. Gaia er efterhånden blevet lidt mindre hys med de to andre hunde - hendes mor Emma og halvsøster Pernille. Jeg har delt stuen i to og hun vil stadig ikke have Emma og Pernille ind i sin halvdel, men hun hygger sig med selv at gå ind i den anden halvdel og kan også sagtens være i køkkenet nu med hundefamilien uden at hun bliver sur på de andre hunde. Og hun kommer selv og vil med ud at gå tur med os alle, og når vi er ude er hun helt normal. :) Så hun bliver sikkert normal igen engang.

Nå - hvad skete der nu - videoen kom åbenbart ind i et andet indlæg - indimellem ved jeg ikke helt om det er mig eller min computer der er alfaen her i huset.:)))

Tre-ugers vægten er 1750 for begge to drenge (mærkeligt de vejer præcis det samme hver gang) og 1500 for pigen. Det er meget fint. De tre største fra mine tidligere kuld var Nicko som vejede 1500, Luna som vejede 1520 og Pernille som vejede 1900.  Den mindste var Gaia selv som vejede 998 og den næst mindste var Magnus som  vejede 1110. NB Vægten kan kun bruges til at se om det ser fornuftigt ud - vægten kan afhænge at tid på dagen, hvornår de sidst har tisset og spist etc. I den vægtklasse skal der ikke meget til før vægten stiger eller mindskes et par hundrede gram.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar